מחלקת התביעות של אופיר ושות' מהמנוסות והוותיקות בענף, המחלקה ערוכה לטפל בכל תביעה מרגע קבלתה ועד סילוקה. הטפסים המצורפים נועדו על מנת להקל עליכם כאשר ברצונכם להגיש תביעה ועל מנת להקל עלינו בכך שנוכל לעזור לכם מהר ככל שניתן. את הטפסים המצורפים מומלץ להדפיס ולצרף לשאר המסמכים הנדרשים לנסיעה. לפניה ישירה למחלקה חייגו: 073-2721118 פקס למחלקת תביעות: 03-5480688 ניתן לשלוח את התביעה ישירות למייל: orit_o@ophirins.co.il
כיצד עליכם לפעול במקרה של תביעה? המבוטח ידאג להודיע לסוכנות אופיר ושות´ על כל אירוע שקרה בחו"ל, וימציא בהקדם האפשרי את כל המסמכים המקוריים בלבד!!.יש להגיש תביעה בצרוף כל המסמכים והאישורים המקוריים (!) הכוללים בין השאר את מספר ודף הפוליסה ובהתאם לסוג התביעה ולרשימה המצורפת באתר. בכל מקרה מומלץ לשמור על העתק המסמכים המקוריים. הוצאות רפואיות / אשפוז בבתי חולים: לקבלת עזרה וייעוץ רפואי, יש להודיע מייד למרכז החירום של הראל הפועל 24 שעות ביממה בטלפון: 972-3-7547030+ . יש לציין בפניה את מספר הפוליסה או את תעודת הזהות , כדי שיוכלו לעזור לכם במהירות. כמו כן, על המבוטח לוודא שבית החולים יוצר קשר עם המבטח לצורך אישור תשלום האשפוז. בצאתך מבית חולים דאג לקבל אבחנה רפואית ברורה, תוצאות מעבדה, צילומים, קבלות על תרופות, קבלה מביקור רופא, לדאוג שיהיו קבלות מקוריות בלבד!! לא לשכוח לקבל דו"ח מחלה וחשבונית על מנת שנוכל להחזיר לכם את הסכום ששולם (בניכוי ההשתתפות העצמית). אפשר להשתמש בטופס המצורף באתר. מטען: אובדן או גניבה לכבודה או לחפצים אישיים בחזקתם של מובילים למיניהם (חברות תעופה, רכבות, אוטובוסים וכיו"ב) יש למסור הודעה למוביל מייד עם גילוי האובדן – ולדאוג לקבל אישור משטרה או אישור על הודעה של גנבה / אובדן וכו. אובדן או גניבה עקב מעשה פלילי או אבדה, חייב באישור משטרה תוך 24 שעות מעת גילוי דבר האובדן או הנזק. החזר כרטיס: בעת הצורך בהחזר כרטיס טיסה שלח אלינו דו"ח רפואי המנמק את הנסיבות אי יכולתך לטוס בתאריך שנקבע מראש. צרף את כרטיס הטיסה המקורי. צרף תצלום כרטיס אשר רכשת במקומו, אם נרכש! במידה וחזרת מוקדם מן הצפוי שלח אלינו את תצלום הדרכון שלך עם החותמת המראה את תאריך הכניסה לארץ ואנו נשלח לך החזר פרמיה על ימים הלא מנוצלים.