האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

נסיעות ביטוח

בחרתם יעד ואתם נוסעים? יפה לכם, אבל הדבר הראשון שעליכם לעשות אחרי שבחרתם במעוז חפציכם הוא לדאוג לביטוח נסיעות. גם אם אתם ספונטנים, ולא אוהבים לתכנן מראש, אין ברירה, ביטוח נסיעות הוא הדבר הראשון שצריך לדאוג לו, ואצלנו בטרוולשור נקצר לכם את המסלול המעייף והבירוקרטי ונדאג לכל הניירת וההתעסקויות.

נסיעות ביטוח
אצלנו בטרוולשור רוצים שתסעו בראש שקט, ולא משנה בכלל אם הנסיעה היא לרגל עסקים או סתם נסיעה למלא מצברים. אנחנו נדאג להכל, מה שנשאר לכם זה לפנות אלינו, לדווח על יעד ומטרות הנסיעה, על משך הנסיעה ועל בעיות בריאותיות במידה שיש כאלה. נכון, אנחנו מודים, אין כמו ספונטניות וחופשיות, אבל אם חס וחלילה קורה לכם משהו במקום זר, לכו תדעו איך זה ייגמר, ואיך תחלצו מזה. הביטוח מטרתו להגן עליכם מפני בעיות שעשויות לצוץ, וכמו שמיכה, הוא מקיף ומגונן, ומשום כך חשיבותו היא גדולה.

טרוולשור – אנחנו נדאג לכם
אז ככה זה הולך, אחרי שבשעה טובה בחרתם יעד נסיעה, צרו עמנו קשר תנו את כל הפרטים שלכם כולל דיווח על מצבכם הבריאותי, לכמה זמן אתם מתכננים לנסוע, לאן אתם נוסעים ואנחנו נחזור אליכם מיד עם ההצעות הכי אטרקטיביות וכדאיות עבורכם, ונדאג שתהיו שבעי רצון ומכוסים ממסד עד טפחות על כל מקרה שלא יבוא, ואז מה שנשאר לנו הוא לאחל לכם נסיעה מהנה.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One