האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח לטיסה

ביטוח לטיסה יכול להיות יקר ולא מתאים אם אינכם בודקים מבעוד מועד על מה הנכם משלמים. טעויות בהתאמת ביטוח טיסה הן דבר נפוץ, ולכן חשוב כי תעמדו על הסעיפים והמילים הקטנות הרשומות- להשמיט סעיפים עליהם הנכם מוותרים ולהוסיף סעיפים רצויים מצד שני.

ביטוח לטיסה אין לדחות לרגע האחרון!
למרות שישנן חברות רבות המצמידות ביטוח טיסה כבר ביום הטיסה, חשוב לדאוג לכך מבעוד מועד ולהקדים תרופה מצוינת למכה, מבלי לקחת בעצם חתול בשק. במידה ויחול מקרה בו תצטרכו להיות מפונים ממקום מסוים ולטפל באיבר פגוע- ומאידך, טיסה שהתבטלה- אתם צריכים לדעת זאת. גם אם הנכם נוסעים לעשות ספורט אתגרי, אולם הביטוח אינו כולל חילוץ מאזורים לא מיושבים או המשך טיפול בארץ (דברים שלא ידועים מראש, אולם בהחלט צפויים לקרות), חשוב שתדעו בדיוק על מה יש לכם החזרים. טיסת עסקים אינה כרוכה בביטוח מיוחד והרבה פעמים מוזלת עקב היותה קבועה, אולם אם אין ביטוח רפואי לחו"ל, לא תוכלו לקבל טיפולים מעבר לגבול, אלא ביוקר וללא כיסוי גם במהלך הקורס שוק ההון.

מה ביטוח לטיסה יכול לכלול?
ביטוח לכשעצמו אינו יכול לפעול בדיעבד, ויש לבטח מראש גם אם לא חוזים סכנה לכך. תמיד רצוי להתעניין בקשר לביטוח רפואי לחו"ל, ביטוח בריאות לתרמילאים, ביטוח לאנשי עסקים, דיאטה, ביטוח לחולים כרוניים ושאר ביטוחים המותאמים מראש לחתכים מסוימים באוכלוסיה, ולמצוא את הביטוח המתאים לכם ביותר.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One