האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

כיסוי ביטוח נסיעות לנכות צמיתה

אצל נפגעים שיש להם נכות לכל החיים, ישנה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שהיא מיוחדת עבור נוסעים אלו. העניין הוא, שלא כל המבוטחים קוראים את האותיות הקטנות, ושמים את מבטחם בהחזר הכספי מאת חברת הביטוח במקרה הצורך. חברות ביטוח מבטיחות אמנם החזרים כספיים לאלו אשר לקו בנכות לצמיתות אפילו באבדן של כושר עבודה אולם האותיות הקטנות מחדדות – כי הנכות חייבת להיות אבדן או קטיעה מלאים של האיבר המוזכר בפוליסה. גם במקרה שבו ישנו אבדן מלא של האיבר, רצוי לבדוק האם התמורה משתלמת, ואין צורך להרחיב בביטוח.

על מה מפצה בעיקר הפוליסה הזו?
פוליסה מסוג זה, אשר מעניקה את ההחזר בגין התקרית על אבדן מוחלט של האיבר או אבדן כושר תפקוד באופן מלא, מתמקדת בעיקר בהוצאות הרפואיות שמוחזרות למבוטח, ופחות בהוצאות ההחזרים בגין נכות צמיתה. במקרה הזה אולי היה עדיף לעשות אפילו כפל ביטוח פוליסות ביטוח נסיעות או הרחבה בביטוח הקיים.

האם מדובר על הגבלה מלאה – אולם זמנית?
ההגדרות בפוליסות אלו עלולות להיות לוקות בחסר עד כדי כך שיותירו מקום לפרשנות ולעליונות חברת הביטוח על המבוטח בין כתלי בית המשפט. חשוב אם כן לברר אם מדובר על הגבלה מלאה (ירידה בכושר העבודה משום גיבוס הרגל או היד למשל) אולם לזמן מוגבל, או לתקופה ארוכה  - כמו גם לכל החיים.

איך לשים לב גם לאותיות הקטנות?
אפילו אם עושים קניית ביטוח נסיעות באינטרנט חשוב לוודא כי תנאי הפוליסה כולם יכולים להיות זמינים ומוצגים. אם לא, יש לדרוש זאת מנציג השירות של החברה ורק לאחר השוואת תנאי פוליסה בין שתי חברות – רצוי לבחור בפוליסה הטובה יותר מביניהן – בפרט כזו שמנוסחת באופן מדויק וקולע לצרכים.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One