האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

כיסוי רעידות אדמה

רעידת אדמה היא אמנם אופיינית יותר לאזורים מסוימים יותר מאשר לאחרים, אולם לא תמיד ניתן לחמוק ממנה במהלך שנות חיים שלמות באזור מחיה מסוים.  כאשר טסים למקום מסוים בחו"ל לא תמיד מעורים בהתראות על רעידת אדמה ממשמשת ובאה, א שזה פשוט בלתי צפוי. ככל אותם הכיסויים שלא ניתן לצפות – משום שמדובר בנזקי טבע, כלומר שנוצרו מכורח כוח עליון – חשוב להצטייד בכיסוי נוסף נגד רעידות אדמה ולהוסיף אותו על בסיס הביטוח נסיעות לחו"ל . את הביטוח הזה יש לרכוש לעתים אף בנפרד מכיסויי הפוליסה הסטנדרטית.

לכלול בתוך ביטוח נסיעות מורחב לחו"ל
ביטוח נסיעות ממילא מתוכנן להעניק פיצוי למקרים בלתי צפויים, הלוא אם היו צפויים אפשר היה להמנע מהם או להתמודד איתם. הביטוח אמור לכסות בין השאר גם מקרים של אסונות טבע נוספים – הוריקנים וסופות, שטפונות, שרפות ועוד. עם ביטוח כזה ניתן להיחלץ במהירות יחסית ותוך בזבוז מועט יותר של כספים, ולכן רצוי לעשות את הביטוח של כל המשפחה או של כל הצוות גם – יחד באותה חברת הביטוח.

מה עושים עם הביטוח הזה?
מי שמבטח באמצעות הכיסוי הזה, זוכה להיחלץ באמצעות מסוק או כפי שחברת הביטוח התחייבה – כוח חילוץ מיוחד, כוח רפואי בשטח שיוטס כדי להגיש עזרה ראשונית, אשפוז בבתי חולים סמוכים, הוצאות הבאת הפצועים הבייתה (או במקרה הגרוע מכל – את הגופה), והוצאות של טיפול ושיקום בארץ.

לאיזה טיול יתאים הכיסוי הזה?
כל מי שעושה ביטוח נסיעות במסגרת טיול יעשה טוב אם יוסיף כיסוי לרעידות אדמה. אין זה משנה אם המיקום הוא עירוני או לא, מיושב או לא, לזמן קצר או לזמן ארוך – כשתמיד עלול להיות הסיכוי לפרוץ רעידת אדמה רגעית שתזיז אתכם מהמסילה של החיים השגרתיים שלכם, רצוי לעשות ביטוח כזה, כפי שיתכן שיש לכם בארץ אולם בחו"ל אינו תופס.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One