האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעות לחול מה אומר החוק

גם הישראלים אוהבים לכבוש את העולם, לקחת חלק בפגישות עסקיות או לנהל עסקים סביב הכדור, לחקור את העולם בטיולי תרמילאים ולעשות גיחות לחו"ל לצורך נופש או אפילו כדי לצפות במשחקי ספורט למיניהם. כל אחד מאלו רוצה להרגיש שהוא בידיים טובות ובטוחות – כאילו היה בביתו – שלו. על – כן, נסיעותיו לחו"ל מלוות בביטוח נסיעות לחו"ל אשר מעניק לו כיסויים מסוגים שונים – בריאות, חילוץ, מטען, ביטול כרטיסי טיסה ועוד. מאחורי כל אלו עומד חוק מדינה, אשר מתייחס בין השאר גם לקיצור או להארכת השהייה מחוץ לגבולות ישראל מסיבה של תאונה או מחלה.

הרחבות לביטוח הבסיסי
אל טיוטת הביטוח הבסיסי הקבועה בחוק מצטרפות הרחבות וסעיפים נוספים אשר אמורים לקיים ביטוח נסיעה מותאם לכל נוסע באשר הוא . המפקח על הביטוח קבע כללים לגבי ביטוח מטען ולכיסוי הוצאות רפואיות מחוץ לארץ, ההתאמה של הביטוח תאפשר התייחסות ממוקדת לאותן בעיות שעלולות להתעורר בהקשר לכך. דוגמאות אחדות הן ביטוח האחריות לצד ג', ביטוח מפני תאונות אישיות, ביטוח ביטול טיסה, סיבוכי היריון, החמרה במצב הרפואי הקיים וכן הלאה.

ההרחבות יצרו היצע רב
כל חברת ביטוח עשויה לעשות סקרים וסטטיסטיקות משלה לפיהן תחבר פוליסות מסוגים שונים לטסים לחו"ל. עקב כך, תמונת ענף ביטוח נסיעות לחו"ל מוצף במתחרים שמספקים פוליסה ייחודית כזו או אחרת, או פוליסות במחירי רצפה – אולם אלו מפוקחים על ידי משרד המפקח על הביטוח.

חובות המבטחים – מהם?
החוק מחייב את חברות הביטוח לפרט בתוך הפוליסות את תקרת הסכום לביטוח אשר חברת הביטוח תשלם בעבור טיפולים ואשפוז. בתוך הפוליסה תפורטנה זכויות המבוטח – ומה הוא נדרש לעשות עקב תאונה או מחלה בחו"ל, מתי החברה תאפשר את הטסתו של החולה לארץ וכן הלאה.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One