האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעות לחופשה ולטיול

מי שטס ועובר את גבול המדינה, חייב בביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח הוא העירבון כי אם יקרה מקרה מצער כל שהוא שמוגדר בו – החל מאבדן מטען ועד לפציעה, לצרכים רפואיים או למוות – הרי שיתקבלו מן הביטוח החזרי פיצויים. מי שטס לחו"ל אינו תמיד מודע לכך שלביטוח נסיעות יש משמעות כשנוטלים סיכונים רבים בטיסה ובטיול, בסחיבת מטען ועוד. לא כולם יודעים, כי כל אחד ואחת חייבים בביטוח נסיעות, לרבות ביטוח נסיעה לילדים. במידה וקורה משהו, חס וחלילה, יום אשפוז בבית חולים עלול להגיע לסכומים של מאות דולרים ויותר.

איך מקבלים את השירותים ביחד עם הכיסוי?
אותם גורמים (לפחות רפואיים) שמטפלים בחו"ל בנוסע או במטייל, הם משוקים מורשים מטעם חברת הביטוח שמציעה אותו ונותנת למעשה את הכיסוי הרפואי כשיש שימוש בשירותים הללו. צורות התשלום הן שונות והרבה פעמים פשוט משלמים ומקבלים את ההחזר, כפי שנחתם והוסכם מראש בפוליסה. לכן, חשוב מאוד לעיין באותו חוזה לפני שחותמים עליו, או לפחות לפני הטיסה.

ביטוח למטיילים או לנופשים בחופשה
ההבדל בין מטיילים לנופשים, שבדרך כלל קבוצות מטיילים טסים לזמן ארוך יותר, ולעתים זמן זה נאמד בחודשים ובשנים. האחרים יוצאים לסוף שבוע או לפגישת עסקים קצרה בחו"ל, ועדיין חייבים לעשות את הביטוח. הביטוח יותאם לכל רוכש על פי הסיכונים הכרוכים בסוג הטיול שלו, למשל – ביטוח מוצ'ילרים מול ביטוח סטנדרטי, או ביטוח לאשה הרה.

האם הוא מכסה ביטוח רכב או תאונות כתוצאה מנהיגה?
אם אתם יודעים שאתם הולכים לשכור בחו"ל רכב, הודיעו לחברת הביטוח, וזו תוכל להתאים ביטוח תאונות אישיות. מצד שני, את הביטוח לרכב לא תוכל לממן, את זה עושים דרך החברות להשכרת רכב – דרך שלוחת החברה הארץ או בחו"ל.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One