האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעה לילדים

ילדים מתלווים בדרך כלל למבוגרים בטיסות, אולם עדיין ישות בפני עצמם, וזקוקים לביטוח נסיעות לחו"ל על פי גרסה המותאמת לאופי נסיעתם. בדרך כלל חברת הנסיעות של הילד שמצטרף היא אותה חברת הנסיעות של המבוגר איתו הוא טס – וזה גם הגיוני, היותר ורצוי שבמקרה הצורך- חס וחלילה, כאשר הם יזדקקו לחילוץ, לסיוע או להחזרי כספים כל שהם, שזה יגיע מאותו המקור, ובאותו הזמן. קחו לדוגמה ביטוח סקי- אם חס וחלילה זקוקים לחלץ 2 מטיילים ביחד- את הילד ואת המבוגר, הרי שחשוב שהמחלצים יבואו ביחד, ולא כל אחד לחוד בזמנים שלהם.

ילדים הם חלק ממשפחה
למרות שישנן משפחות שלמות שטסות לחו"ל לחתונה, לנופש ועוד, לכל אחד יש ביטוח נסיעות משלו, אפילו שמבחינת סוגי ביטוחי נסיעות – אתם זקוקים למעשה לאותו הביטוח. ילדים הם בעלי מערכת חיסונית פחות חזקה מזו של מבוגרים, הם נוטים להתרוצץ ולהיעלם, לאבד דברים או לא להיות מודעים לכל מיני סכנות. כאן אתם נכנסים לתמונה, ומנסים להקדים תרופה למכה.

חבילות שמוזילות
ישנן חברות ביטוח נסיעות לחו"ל, שמודעות לעניין ריבוי הפוליסות, שמצריך הנחה כלשהי לטובת הטסים, בכדי שהמחיר יהיה סביר. זו הסיבה שירצו לקבל מביטוח נסיעות הצעת מחיר זולה – וזו יכולה להיות חבילה של ביטוח נסיעות לכל המשפחה במחיר מוזל. חשוב לברר מה הן כוללות ומה תקרת הביטוח. במידה וישנה בעיה בריאותית כל שהיא לאחד מבני המשפחה, בקשו הרחבת ביטוח לטובתו.

חברות אשראי או חברות ביטוח?
חברות אשראי מציעות אמנם ביטוח זול, אולם אינו תמיד מכסה את כל הסיכונים האפשריים לטיול, כפי שביטוח נסיעות של חברת ביטוח הייתה מכסה- ספורט אתגרי, אירוח אצל הדודים בחו"ל ועוד- חשוב להודיע מראש לחברת הביטוח מה מטרת הטיול.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One