האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעות לבני 50+

לנסיעות לחו"ל אין גיל, וכך גם ביטוח נסיעות לחו"ל מלווה את כל מי שנוסע לחו"ל תוך עריכת ביטוח מיוחד ומותאם גם לצרכים התקציביים של הנוסע, וגם לצורך בשירותים מיוחדים מחד ובסינון מרכיבי הביטוח ה"מיותרים" מאידך. ביטוח נסיעות סטנדרטי בנוי מסעיפים שיכולים להתאים לכל נוסע ממוצע ובריא בין הגילאים 18-79. לאדם בן 50+ ישנם צרכים נוספים בביטוח; בדרך כלל מדובר בטיולים אורבניים ובורגניים אצל אנשים שאינם בשיא הכושר ואולי אפילו צרכני תרופות יום- יומיים. עבורם, חברות ביטוח מתאימות ביטוח מטען וביטוח רפואי לחו"ל מיוחד.

מה כולל ביטוח נסיעות לבני גיל 50+
לפני כל רכישת כרטיס טיסה, רצוי להצהיר על מטרת הטיול, וזאת בכדי שחברת ביטוח נסיעות לחו"ל תוכל לנתח את הסיכונים האפשריים בטיול לפי ניסיון והיערכות מקדימה, ולצייד את הנוסע מראש בכיסוי ביטוחי. הביטוח יכול לכלול אף כיסוי על ביטול טיסה על ידי חברת התעופה, ביטוח רפואי על פי המגבלות הקיימות (לחץ דם, מחלות כרוניות ועוד). לאלו שנוסעים מטעם העבודה ניתן להתאים ביטוח נסיעות לאנשי מקצוע.

ביטוח לקבוצות מטיילים
לעתים קרובות כשישנה קבוצה גדולה של מטיילים ניתנות הטבות בביטוח, אולם ההטבות האלו הן בעיקר הוזלת מחיר הביטוח והענקת ביטוח סטנדרטי המתאים לאדם בריא. מי שיודע כי ישנם סיכונים רבים יותר שאותם הוא רוצה לבטח כמו למשל חפצי ערך שהוא לוקח (מצלמה יקרה, תיק בשווי אלפי שקלים ועוד) ישנה אפשרות להרחיב את הכיסוי בביטוח.

ליהנות מהחיים ולהיענות לאתגרים בנסיעה לחו"ל
הגיל מבשיל אותנו, ומלמד אותנו להכיר את עצמנו ואת הדרכים שבהם אנו מעוניינים ליהנות ולבלות. בין אם הנסיעה לחו"ל היא במסגרת תיירותית או במסגרת הרילוקיישן, אפשר למצוא את הנוסחה המנצחת בביטוח נסיעות לחו"ל כשאנחנו יודעים כי השקעה נכונה כיום עשויה להניב תועלת יותר מאוחר.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One