האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוחי נסיעה הזמנה

בתוך ישראל, תושבי ישראל מחוברים לשירותים שונים – שירותי בריאות, שירותי תעסוקה, שירותי תמיכה ועוד. לעתים אדם אף אינו מודע לאילו שירותים הוא זכאי מרוב שהוא מקיף את עצמו בביטוחים למיניהם, "שיהיה לעת הצורך", מי יודע הרי מה צופן לנו העתיד. היתרון של ביטוח נסיעות לחו"ל לעומת זאת – זה שניתן לדעת מה הם כל השירותים להם זכאי הנוסע תחת יריעת חוזה אחת. בדרך כלל לא מדובר בדפים רבים שמפורטים בהם סעיפי הביטוח ואפשר לקרוא אותם לפני החתימה עליהם, כמו כל ביטוח נסיעות אונליין.

מדוע להזמין ביטוח נסיעות?
ביטוח נסיעות לחו"ל הוא המשענת עליה נשען כל נוסע שלוקה בנזק מסוים בזמן שהותו בחו"ל. הוא כולל את ביטוח הבריאות הסטנדרטי  - כלומר הסעיפים הבסיסיים כפי שנקבעו לביטוח רפואי ולביטוח כבודה. מי שמעוניין או צריך להרחיב את הסעיפים הללו וליצור ביטוח מותאם, רצוי שיתייעץ עם נציג חברת הביטוח שיבהיר מה נדרש לו, כדי לרכוש את הביטוח עם רכישת כריס הטיסה. ללא ביטוח נסיעות – האדם הטס לחו"ל יהיה אובד ותלוי בזכות עצמו, ללא תלות בסיוע מן הארץ, אלא תלוי ברשויות המקומיות ובשגרירות, וכן לא יוחזרו לו כספי פיצויים מהביטוח (גם לא בדיעבד אם רכש מיד לאחר קרות הנזק), משום שביטוח נסיעות תקף כל עוד הוא משולם, ולא רטרואקטיבית.

כיצד להזמין ביטוח נסיעות?
בדרך כלל ההזמנה מתרחשת עם רכישת כרטיס הטיסה, כשלחברת הנסיעות ישנה הצעה מוזלת מחברת הנסיעות שהיא עובדת מולה. באם הנוסע מעוניין "לקחת את הבדיקה לידיים שלו" ולבחור בעצמו – ניתן לעשות השוואת מחירים ולתכנן את הביטוח למטייל המותאם לו ובתנאים שלו. חשוב להפעיל אותו עם רכישת כרטיס הטיסה כדי לקבל פיצויים במידה וישנו שינוי בכרטיס הטיסה שגורם לנזק על פי הפוליסה.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One