האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעות לאוסטרליה

חופשה בחו"ל היא בוודאי עניין שציפיתם לו בכיליון עיניים, אז מה בקשר לחופש גדול שבו משולב טיול גדול או בעצם המסע המופלא שלאחר הצבא? בטיול שכזה אתם בטח משקיעים את מיטב כספכם וזוכרים את הזמן הרב שהשקעתם בבניית מסלולים וטוואי טיול. ככל שההשקעה רבה יותר, כן ביטוח נסיעות לחו"ל תופס נפח ומשמעות גדולה עבורכם. אתם בוודאי תזדקקו לביטוח נסיעות לטווח ארוך שיתאים לכל הפעילויות שלכם בשטח. אתם אולי תוהים איזו פוליסת נסיעות עשויה להתאים לכם – ואנו אומרים כי זו שאלה טובה, משום שרק אתם יודעים מהו אופי הנסיעה שלכם ואילו סיכונים אפשריים נחבאים בה.

ביטוח נסיעות מותאם
הרבה מהמטיילים לאוסטרליה נוסעים לשם כדי להגיע לכל אזור אוקיאניה, כלומר – אוסטרליה וניו זילנד ואיי האוקיאנוס השקט. מי שמגיע לחצי השני של כדור הארץ לא עושה זאת כל יום ובודאי גם נשאר שם לטיול לטווח ארוך. ישנם המון סוגי ביטוח למטיילים בעולם המותאמים לכל מטרה לטווח ארוך: ביטוח לתרמילאים, ביטוח צלילה, ביטוח בריאות מיוחד למי שלוקה בבעיות רפואיות מיוחדות, בהיריון או ביטוח לנוטלי תרופות. סביר להניח שאתם נושאים איתכם גם ציוד לאותו הטיול- מוצרים שיכולים לעזור לכם לשרוד במדבריות או לצלם כל רגע נתון. במידה ויש לכם דברי ערך שאתם לוקחים עמכם, רצוי לעשות להם ביטוח כדי שלא להשאר קרח מכאן ומכאן.

תוקף הביטוח
חשוב לברר מהו תוקף הביטוח שאתם רוכשים – תוקף ביטוח סטנדרטי נמשך שלושה חודשים ממועד הפעלתו, אול יכול להיות שביטוח לתרמילאים הוא לטווח של חצי שנה. בררו כיצד ניתן להאריך את טווח תוקף הביטוח והיערכו בהתאם – האם ניתן להתקשר מעכשיו לעכשיו? האם אפשר לעשות את זה גם ממקום ללא פקס? ועוד.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One