האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעות למבוגרים

לא כל יום אנו נוסעים לחו"ל, אולם בבוא הזמן, כשאנחנו קונים כרטיס טיסה לחו"ל עם יעד מסומן ומטרה ברורה לשהייה בחו"ל, אנו גם יכולים לסמן לעצמנו למטרה מיידית את ביטוח הנסיעות לחו"ל. אותו ביטוח עשוי להגן לנו על ביטול עסקת קניית הכרטיס על ידי חברת תעופה או חברת נסיעות למשל, לכן המקפידים יקנו ביטוח טיסה רגע לפני רכישת הכרטיס עצמו. בדרך כלל מבוגרים הם מנוסים יותר ומודעים לעניין הביטוח לטיסה ומזמינים מיד ברגע האפשרי – הרי זה מופעל מרגע המעבר של גבולות הארץ.

ביטוח נסיעות למבוגרים
כל פוליסת ביטוח סטנדרטית מתחלקת לשניים- ביטוח בריאות וביטוח רכוש. הביטוחים המורחבים למצב בריאותי מכסות בסכומי כסף גדולים יותר מפוליסת נוסעים רגילה וכוללות מקרי טיפול נוספים לצורך אשפוז, הגשת עזרה ראשונה והטסה לארץ. לאנשים הנעזרים בתרופות או שמצבם הרפואי נפגע בחצי השנה שקדמה לטיסה, רצוילרכוש ביטוח רפואי מתאים.

מה כולל ביטוח נסיעות למבוגרים?
מטיילים מבוגרים נוטלים בדרך כלל תרופות קבועות באופן רציף – אלו שנוטלים כדורים כרוניים עקב בעיה בריאותית חייבים לדווח על כך לחברת הביטוח. בנוסף, יש לדווח גם אם בטיסה עצמה ישנו סיכון כלשהו. בכל מקרה של הרחבה בתנאי הביטוח נכללים מספר "מקרי קצה" שאותם חברת הביטוח אינה מכסה. מה שנכלל בפוליסת הביטוח משתנה מחברת ביטוח אחת למשנה, ואולם ניתן לרכוש את ההרחבות לכיסויי מקרים נוספים בתוספת מחיר. דוגמה לכך: מבוטח שהחל לצרוך תרופות בטווח של שלושה חודשים לפני טיסתו, יווכח כי ההשלכות הבריאותיות לתופעות בגין נטילת התרופות אינן נכללות בביטוח סטנדרטי. בנוסף, ביטוח נסיעות מוגבל בגיל מקסימלי. פוליסה סטנדרטית של נסיעות מעניקה כיסוי למבוגרים עד לגיל 65, בעוד אלו המבוגרים יותר יאלצו לשלם מחיר מעט יקר יותר.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One