האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעות לחו"ל השוואה

כל נסיעה לחו"ל חייבת להיות מלווה במלווה אישי ואמין, כזה שהוא אינו יקר ואפשר לסמוך עליו. חברות נסיעות מציעות לכם כבר במעמד הזמנת כרטיס הטיסה ביטוח נסיעות לחו"ל, ואתם עלולים לענות כי חברת האשראי שלכם או קופת החולים מאפשרות לכם לערוך ביטוח מוזל ואף חינמי. לעתים דבר זה יסתמן כנכון, אך ככפפה אשר מצאה את היד הלא נכונה, משום שביטוח נסיעות לחו"ל חייב להיות מותאם לנוסע ולתורך נסיעתו, כדי לחפות על כמה שיותר מקרים ביטוחיים אפשריים שעלולים לקרות ללא התראה מוקדמת לאחר מעבר גבולות הארץ.

מדוע חשוב למצוא ביטוח נסיעות מתאים?
מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל משתנים מחברת ביטוח אחת לשנייה. אחת מציעה ביטוח מקיף כזה או אחר על פי ההתאמה שנערכה מראש לנוסע, והשניה מסכימה להכנע לתכתיבי הלקוח שלה כי תפחית את ערך הביטוח, אולם בשורה התחתונה התוצאה היא ערך הביטוח בזמן אמת- אם חס וחלילה ישנו מקרה של פגיעה גופנית, מקרה של חילוץ ממקום נידח או אובדן של פריט יקר ערך ולא הכללתם זאת בפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם, לא תהיו זכאים להחזר פיצויים מהביטוח. הסיבה היא שלא ניתן לקבל החזר ביטוח שלא היה קיים בעת קרות המקרה, אף אם מדובר במחלה. כל אותם ביטוחי בריאות החלים בגבולות הארץ אינם בתוקף כל עוד  עברתם את גבול המדינה- התחליף לכך הוא ביטוח הנסיעות החדש שאותו אתם עושים לצורך הנסיעה.

מדוע כדאי לעשות לביטוח נסיעות לחו"ל השוואה?
לכל חברת ביטוח יש שילובים שונים של תוכניות ביטוח ולפיכך גם עלויות שונות. כדי להיווכח מהן עלויות הביטוח הממוצעות או לפחות כדי לדעת לאיזו חברת ביטוח כדאי לכם לפנות, ניתן לערוך לביטוח נסיעות לחו"ל השוואה באחד מאתרי האינטרנט.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One